Sosiaalisen median kampanjalla tavoitellaan Kainuulaista yleisöä

Submitted by KA10013 on
Kierrätyskamppiksen banneri

SUSWAM-hanke kehittää jätteiden hallintaa Kainuussa ja Venäjän Karjalassa – ja yhtenä, varsin suurena osana kohderyhmää jonka tietoisuutta hanke yrittää kasvattaa, ovat kotitaloudet ja muut yhdyskuntajätteen tuottajat. Vuosikausia on kierrätyksen suhteen menty parempaan suuntaan, mutta työtä on vielä jäljellä, joten hankkeen puitteissa, Kainuun päädyssä, laitettiin kesäkuun ajaksi pystyyn Kierrätyskamppis. Kampanjan tarkoituksena on lisätä ruohonjuuritason tietoisuutta kierrätyksestä.

Kierrätyskamppis kestää koko kesäkuun, ja sen toteuttavat yhdessä SUSWAM-hankkeen suomalaiset yhteistyökumppanit – Kajaanin ammattikorkeakoulu, Ekokymppi, ja Kierrätyskeskus Entrinki. Kampanja osallistaa myös yleisöä - #kainuukierrättää-hashtagilla merkittyjen sosiaalisen median julkaisujen kesken arvotaan viikoittain kierrätysaiheisia palkintoja!

Osallistuaksesi Kierrätyskamppikseen, ota seurantaan Kajaanin ammattikorkeakoulun uuden uutukaiset TKI-toiminnan sosiaalisen median kanavat:

http://www.facebook.com/kamktki

http://www.instagram.com/ kamktki